SUP - Antara Kaca dan Permata

Seingkali ku tertanya antara kaca dan permata

Tak mampu menilainya

Mungkinkah aku tersilap memilih kaca yang tak berharga

Tapi yang menentukan...


Aku terus kan melangkah menyusuri lorong dunia

Mencari kepastian

Tiap waktu kian berlalu, meninggalkan aku sendiri

Menjemput nasib diriku...


(#)

Namun aku terus menanti sebutir mutiara kasih

Untuk aku semadikannya di pusara cinta

Dihiasi dengan sutera dari hati terus ke jiwa

Sesuci salju yang memutih melingkupi bumi...


Reff:

Aku tetap di sini

Menunggu diri hadir di sisi

Aku masih di sini

Dengan harapan menggunung pasti...


[Interlude]

Kembali ke: (#), Reff (2X)

Labels: Lagu Malaysia, SUP

Thanks for reading SUP - Antara Kaca dan Permata. Please share...!

0 Comment for "SUP - Antara Kaca dan Permata"

Back To Top