Lirik Raja

Lirik Raja
Benyamin S – Ngemat

Benyamin S – Ngemat

Nong neng nong neng gung, nonton lenong di Teluk Gong
Nong nong neng nong neng nong gung, ketemu cewek orangnye sombong...

Dasar nasib belon untung, gue tegor die ngatain
Abdi baru kali ini ketemu cewek nyakitin ati...

Rasain elo rasain, belon tahu elo jebirin
Tunggu deh awas lo tunggu, entar malem jum'at gue kirimin
Rasain elo rasain entar di rumeh lo ngulet sendiri...

Awas-awas entar gue pulang terus ke pasar
Sirih musti gue beli, eh buat ngemat yang nyakitin ati...

[Interlude]

Sirihnye sirih kuning, ditapak belepotan
Jam taping biar die pusing, biar hatinya e'eh dek-dekan
Nyang tadi biar dia pusing, nyamper ke rumeh bawa buntelan...

Angin puyuh angin utare,
Tulung gue lagi pusing sampein salam ame si die...
Benyamin S – Kompor Meleduk

Benyamin S – Kompor Meleduk

(*)
Jakarta kebanjiran, di Bogor angin ngamuk
Rumeh ane kebakaran gare-gare kompor meleduk
Ane jadi gemeteran, wara-wiri keserimpet
Rumeh ane kebajiran mah, gare-gare got mampet...

Reff:
Ati-ati kompor meleduk, duk duk..
Ati ane jadi dag dig dug dug jatuh duduk
Ayo ayo bersihin got! Jangan takut badan blebek
Coba tenang jangan ribut, jangan pade kalang kabut...

[Interlude]
Kembali ke: (*)
Benyamin S & Rossy – Tukang Solder

Benyamin S & Rossy – Tukang Solder

Noh itu die tukang solder
Del tukang solder mari sini
Bang ini aye punye ember
Udeh bocor tolong dipatri...

"Pok liat dulu dong barangnye
Ape bisa nggak dipatrinye
'Pok dipatri juga percume
Lebih baek ganti bawenye...

"Ancur 'Pok..."

Reff:
Bang berape ongoksnya eh coba ditaksir kalo ganti bawanye
Pekare ongkosnya eh 'pok jangan kuwatir, pegimane lobangnye
Tapi kalo dipatri aje, satu lobang ongkosnye berape?
Pegimane lobangnye aje, ape kecil atawe gede...

[Interlude + Dialog]
Kembali ke: Reff
Benyamin S & Rossy – Tukang Minyak

Benyamin S & Rossy – Tukang Minyak

Begimane musti masaknye
Kompor kosong habis minyaknye
Lame die tuh tukang minyaknye
Gini hari kok eh belom nongol?

(#)
Ini die tukang minyaknya
Tumben kok Bang kemane aje?
Eh aduh mpok ape gak liat,
Dari tadi aye udah liwat...

Berape Bang seliternya (biase deh 'pok harganye)
(Lima ringgit tuh mureh) Duuh 5 ringgit sih mureh?
Beli syukur nggak udeh...

Emang dasar belom miliknye
Kalo nawar semau waduknye
Tuk seperak 'pok cuman untungnye
Pundak lecet ape obatnye?

[Interlude]
Kembali ke: (#)

Kenape sih Bang harganye kok turun naek aje?
(Maklum deh 'pok hargenye, emang dari sononye)
Beli deh Bang seliter (iya deh 'pok penglaris..)

Laris manis Tanjung Pontianak,
Minyak abis duitnye banyak
Laris manis si Tanjung Kimpul,
Minyak abis duitnye kumpul...
Benyamin S & Rossy – Tjemburuan

Benyamin S & Rossy – Tjemburuan

Babe eh babe babe babe, jangan dulu pulang ke rumeh
Enyak kalap tampanya serem, babe pulang pasti berantem...

E eh ade ape kok repot, kayenye kebakaran jenggot
Babe jadinye pengen tau, asal mule ampe begitu
"Kenape sih Enyak lo?"

(*)
Enyak kalo nyuci merikse dulu, semue cucian celane baju
"Tau-tau nyalik kertas tulisan Beh, (Abis?) Enyak Bace
(Terus terus?) Jadi gregetan..."

(**)
Dasar Enyak lo udah pikun, untung lo buru-buru ngomong
Itu kan cuman syair pantun, buat lagu gambang kromong...

[Interlude]
Kembali ke: (*), (**)

"Gambang Kromong Naga Mustika, pimpinan mbah Teng An..."
Benyamin S & Rossy – Tjari Kerdjaan

Benyamin S & Rossy – Tjari Kerdjaan

"Rambut gue acak-acakan enggak Ros? (Enggak...),
Rapi ye?"

(Bang mau kemane, keliatannye kok rapi betul?)
Dek Abang mau pegi, pegi ke kota cari kerjaan
(Bang taun yang mane, bulan yang mane Abang kembali?)
Dek mudah-mudahan taun depan ketemu lagi...

(*)
(Bang aye doain eh biar-biar cepet-cepet di t'rime)
Dek terime kasih atas doe-nye Abang ucapin
(Bang aye kuwatir Abang enggak balik lagi)
Dek jangan kuwatir, Abang kangak mungkirin janji
(Bang selamat jalan mudah-mudahan ketemu lagi)
Dek selamat tinggal, tungguin Abang sampe kembali...

[Interlude + Dialog]
Kembali ke: (*)
Back To Top