SUP - Aku Juga Cinta Kamu

Terlambat aku menyedari

Perasaan cintaku ini

Sehingga biarkan engkau pergi

Tinggalkan aku...


Segala yang engkau lakukan

Membuktikan cinta tak indah

Cuma aku masih tak mengerti

Hingga terjadinya perpisahan ini...


Butakah mata hati ini

Tidak melihat ada cinta di matamu?

Gersang jiwa di embuh

Maafkan keterlanjuranku sayang...


(#)

Andai ku tahu sedari dulu

Jiwaku sepi tanpa dirimu

Pastinya cinta tersimpul mati

Dirimu tak'kan kubiar kau pergi...


Reff:

Hari ini sayang telah ku terima

Oh tinta biru darimu

Mengundang aku pergi melihat sandinganmu

Menyesal aku lewat menyedari

Aku juga cinta kamu...


[Interlude]

Kembali ke: (#), Reff (2X)

Labels: Lagu Malaysia, SUP

Thanks for reading SUP - Aku Juga Cinta Kamu. Please share...!

0 Comment for "SUP - Aku Juga Cinta Kamu"

Back To Top