Dea Mirella - Kembali

Maafkan daku, maafkanlah sayang
Yang tiada sengaja membuat hatimu luka
Namun janganlah begini caranya
Kau tinggalkan daku tanpa ada kata-kata

Reff:
Kembali... kembalilah kasih
Kembali... kembalilah padaku
Sungguh aku tak mau kehilangan dirimu
Yang sangat aku sayangi...

Lihatlah kasih, lihatlah diriku
Yang semakin hari semakin kusut jadinya
Aku tak tahu apalah jadinya
Bila kau tak lagi ada disisiku kini.. hoo...

Back to: Reff

Sungguh aku tak mau kehilangan dirimu
Yang sangat aku sayangi...

Kembali... kembalilah kasih
Kembali... kembalilah padaku
Kembali... kembalilah sayang
Kembali... kembalilah padaku
Oh.. datanglah kini datanglah kekasih
Ku 'kan setia menanti...     }5x
Labels: Dea Mirella, Lirik Lagu

Thanks for reading Dea Mirella - Kembali. Please share...!

0 Comment for "Dea Mirella - Kembali"

Back To Top