Faisal Asahan - Carilah Selain Aku

Kisahmu kini tiada lagi
Semenjak ku berpisah denganmu
Kucari jalan yang sepi meninggalkan dirimu
Untuk melupakan cinta ini...

Tak ku salahkan dirimu kasih
Biarlah ku jalani derita
Di akhir kisah ini ku cuba tuk kembali
Hidup sendiri bagai dulu lagi...

Sudah ku jelaskan segalanya
Dimanakah kekurangan
Makin cintamu menyiksa, musnahlah harapan
Kemanakah hilang janji dulu
Kau ciptakan untuk kita
Asmara memudar ku merana...

Pergilah kasih pergilah sayang
Carilah cinta selain aku
Puaskan hati puaskan diri mengejar dunia ini
Biarlah biar aku sendiri
Tanpamu kasih diriku sepi
Tinggal kenangan bersama dulu biar menjadi debu...
Labels: Asahan, Lirik Lagu

Thanks for reading Faisal Asahan - Carilah Selain Aku. Please share...!

0 Comment for "Faisal Asahan - Carilah Selain Aku"

Back To Top