DATA – Aku Kesunyian

Sebelum dikau melangkah pergi pandanglah sepuas hati
Maafkanlah segala silapku sebelum dikau berlalu
Kini aku sendirian lagi dalam meratapi perpisahan
Kini aku rasa seungguh kesunyian, tiada tempat untuk ku luahkan...

(*)
Kau bagiku terlalu bererti mungkin tidak kau sedari
Mungkin nasib selalu begini, selalu ditinggal pergi
Hanya ada titis airmata sebagai temanku yang setia
Hanya tinggal kini ingatan berkaca kan kubawa untuk selamanya...

Reff:
Biarkanlah daku mengharungi meskipun tanpamu menemani
Sudah begitu jalan hidupku tak usah perlu kau ulur simpati
Akan kukenang pekertimu, akan kubawa bersamamku
Biar menjadi satu memori kekal abadi...
Ingatlah daku yang sudah tentu kesunyian,
Ingatlah daku yang sudah tentu kerinduan...

[Interlude]
Back to: (*), Reff
Labels: DATA, Lagu Malaysia

Thanks for reading DATA – Aku Kesunyian. Please share...!

0 Comment for "DATA – Aku Kesunyian"

Back To Top