DATA – Aku Bukan Yang Dulu

Terpaksa diri ini dipersenda dalam diam
Kesempatan diriku diambil dengan mudah
Hanya kerna kau tahu kasihku amat dalam
Terhadap dirimu...

(*)
Kini aku bukan lagi bonekamu
Bukan lagi sekadar menuruti telunjuk
Ku tak ingin mengikuti rentak tarianmu
Itu hanya menyiksakan jiwa...

Aku bukan diriku yang dulu
Yang kau bentuk dari acuanmu
Cinta bukannya paksaan, bukan sandiwara
Yang menjadi hiasan di mata...

Maafkan seandainya kekesalan yang bukan sengaja
Pekerti dan bahasaku tidak lagi seperti dahulu
Moga kau mengerti semua ini...

[Interlude]

Aku bukan diriku yang dulu
Yang menjadi barang mainanmu
Cinta bukannya paksaan, bukan sandiwara
Yang menjadi hiasan di mata...

Maafkan seandainya pekertiku yang kini berbeza
Bukan itu dendam hiba, kekasaran yang bukan segaja
Sekadar luahkan satu rasa...

Back to: (*)
Labels: DATA, Lagu Malaysia

Thanks for reading DATA – Aku Bukan Yang Dulu. Please share...!

0 Comment for "DATA – Aku Bukan Yang Dulu"

Back To Top