Screen – Jodoh Kita Telah Tiada

Entah mengapa disaat ini
Aku teringat kan dirimu
Hati yang rawan menjadi pilu
Terkenang riwayat cinta dulu ho.uoo..

Apa sebabnya jadi begini
Aku sendiri pun tak tahu
Rinduku padamu merah menyala
Bagaikan kita masih bercinta...

(#)
Maafkan aku duhai sayang
Andai kau terjaga dari tidurmu
Bukannya niat hati mengganggu
Tak sengaja ku tersebut oh namamu...

Reff:
Tidur intan tidurlah nyawa, anggaplah aku telah tiada
Janganlah kau menangis sayang, tiada gunanya
Semakin lama kita bercinta, semakin lama kita sengsara
Sudah tersurat jodoh kita telah tiada...

[Interlude]
Back to: (#), Reff

Sayang ku harap engkau bahagia
Biarpun siapa pilihanmu
Anggaplah aku hiasan mimpimu
Yang hilang bila menjelang pagi...
Labels: Lagu Malaysia, Screen

Thanks for reading Screen – Jodoh Kita Telah Tiada. Please share...!

0 Comment for "Screen – Jodoh Kita Telah Tiada"

Back To Top