Screen – Dibuai Rindu Semalam

Dalam sepi terkenang dirimu
Ku sendiri mengharungi rindu
Kau berjanji sehidup semati
Tinggal janjimu kau bawa bersama...

Kau biarkan diriku melara
Mengemis cinta suci darimu
Apa daya aku jatuh cinta
Jatuh hati kepada yang tak sudi...

Reff:
Mengapakah aku kau dustai
Kasih suci telah kau khianati
Manis kata hanyalah di bibir, meranalah jiwaku
Mengapakah kau simpan dendammu
Kasih dulu tertanam di kalbu
Hingga aku menjadi mangasanya
Kau samakan dirinya dengan kasih dan sayangku...

(#)
Cuba kau rasakannya apa yang telah
Aku merasainya, kasih telah kuberi
Tidak kau menghargai impian hati ini
Hancur tidak tercari, pergi sayang pergi
Tinggallah aku sendiri...
Ku diusik kenangan bersamamu,
Ku dibuai rindu semalam...

[Interlude]
Kembali ke: Reff, (#) 2x
Labels: Lagu Malaysia, Screen

Thanks for reading Screen – Dibuai Rindu Semalam. Please share...!

0 Comment for "Screen – Dibuai Rindu Semalam"

Back To Top