Olan – Embun Menangis

Aku bagaikan embun yang mencari
Melepas rindu lama terpendam
Seakan aku tidak kau peduli
Berkorbanlah aku sendirian,
Berkorbanlah aku sendirian...

(*)
Begitukah cintamu padaku
Sekadar melepas waktu-waktumu
Memuja diriku sesaat lalu
Terbit mentari luput ingatanmu...

(**)
Bersama sinar cintanya padamu
Kau rela dibakar cinta membara
Sedangkan engkau yang sering ku puja
Aku kau rindu waktu kepanasan...

Reff:
Bagai titis embun dini hari
Tangisanku pun turut menyepi
Berulang kali wajahmu ku lihat sinar mata
Bercahaya cintamu kepuraan
Seperti embun pagi ku menangis
Berulang membuktikan sejati...

[Interlude]
Back to: (*), (**), Reff

Akulah embun menangis...
Labels: Lagu Malaysia, Olan

Thanks for reading Olan – Embun Menangis. Please share...!

0 Comment for "Olan – Embun Menangis"

Back To Top