Vina Panduwinata – Aku Cinta Kau

Ku tatap sinar mentari dari balik tirai kabut misteri
Yang semula tak akan henti menghangatkan sang pagi
Walaupun kemarau di ujung sisi
Namun kemilaumu masih memberi berjuta hati...

(*)
Ku belai rindu di hati dengan untai nada berbunga mimpi
Dan kubisik gelora ini pada relung naluri
Walaupun mungkin ku tak sempat berani
Kendati pancar matamu menggoda diri...

Reff:
Inikah isyaratmu, inikah mula
Membelitnya sutra indah diantara kita
Ataukah hanya bunga khayalku
Wahai mentari di sana dan aku bumi di sini
Jalinan kita telah abadi...

[Interlude]
Back to: (*), Reff

Wahai mentari di sana dan aku bumi di sini
Jalinan kita telah abadi...
Labels: Lirik Lagu, Vina Panduwinata

Thanks for reading Vina Panduwinata – Aku Cinta Kau. Please share...!

0 Comment for "Vina Panduwinata – Aku Cinta Kau"

Back To Top