Screen – Semoga Dikau Bahagia

Tiada pernah aku merasa
Tiada pernah aku bercinta
Sejak pertama aku bersua dengan dirimu

(*)
Kau lemparkan senyumanmu
Tahukah itu memikat daku
Jelinganmu merenung hati
Tahukah itu menggoda aku
Nak ku bisikkan tiada terkata
Biarlah kupendam saja semuanya...

Reff:
Aku menyangka kau juga merasa
Apa yang kurasakan tentang kita
Aku berharap kita bersua di satu masa, satu ketika
Agar dapat kita bersama menjalin mesra o.hoo...

(**)
Tiada pernah aku menduga
Bila bersua kau dah berpunya
Walau terluka aku terima
Semoga dikau berbahagia...

[Interlude]
Kembali ke: (*), Reff, (**)

Semoga dikau berbahagia...
Semoga dikau berbahagia...
Labels: Lagu Malaysia, Screen

Thanks for reading Screen – Semoga Dikau Bahagia. Please share...!

0 Comment for "Screen – Semoga Dikau Bahagia"

Back To Top