Faisal Asahan - Mencari Cinta Sejati

Tiada seindah puisi cinta perasaanku
Biar kucari dunia tempat aku menyendiri
Hingga sinaran datang menjemput aku kembali
Kiranya menanti, teranglah jalan aku kan melangkah...

Sudah kubentangkan cinta dimanakah silahnya
Kasih kuberikan padamu tiada berharga
Lemah menanti engkau berubah aku tersiksa
Takkan kuulangi hidup denganmu
Biarlah berpisah, usai segalanya...

Bukan kasih aku meminta, kita terpisah selamanya
Puas aku pertahankan cintamu sayang ho.oo..
Namun lelah aku meminta agar kita hidup berdua
Kiranya jurang pemisah
Engkau berubah arah
Cinta putus di tengah jalan, tiada aku impikan
Musnahlah semua harapan...

Reff:
Sanggupkah aku mencari cinta yang sejati
Mengejar semua mimpi telah pun kulalui      
Andainya pengalaman biarlah begini
Tanpamu disisi ku menyepi
Relakan aku putuskan percintaan ini
Usahlah airmata berderai kembali
Siksanya hidup ini tegar kuhadapi
Walau harus kutempuh jalanan berduri...

[Interlude]
Back to: (*), Reff (2x)
{Fade out...}
Labels: Asahan, Lagu Malaysia

Thanks for reading Faisal Asahan - Mencari Cinta Sejati. Please share...!

0 Comment for "Faisal Asahan - Mencari Cinta Sejati"

Back To Top