Nafa Urbach - Hatiku Bagai Di Sangkar Emas

Terlalu lama aku menahan diri
Terkurung di dalam sepi hidupku
Ku kira cintamu dulu bersemi lagi
Berkhayal aku dalam angan, bermimpi aku dalam tidur
Sendiri..

Cintamu kini bukan untukku lagi
Cerita yang indah telah berlalu

(*)
Kini hatiku bagai di dalam sangkar emas
Panas tanpa air hujan menyirami
Sunyi hidupku seakan tiada arti lagi
Cintamu yang membuat aku bagai musafir

Reff:
Kemana harus mencari jawaban hatiku
Kemana harus mengadu hati yang merana
Terluka hatiku kar'namu
Tersiksa hidupku tersiksa
Kekasih...

Terlalu lama aku menahan diri
Terkurung di dalam sepi hidupku
Kini hatiku bagai di dalam sangkar emas
Panas tanpa air hujan menyirami
Sunyi hidupku seakan tiada arti lagi
Cintamu yang membuat aku bagai musafir

Back to: Reff (2x), (*), Reff, (*)
Labels: Lirik Lagu, Nafa Urbach

Thanks for reading Nafa Urbach - Hatiku Bagai Di Sangkar Emas. Please share...!

0 Comment for "Nafa Urbach - Hatiku Bagai Di Sangkar Emas"

Back To Top