Sonia – Cintamu Hiasan Cuma

Aku di dalam kamar pelindung
Di tempat hati kecil ikatan
Mencari arti kesetiaan kasihmu
Bulan dipasrah bawa bahagia
Tapi derita menjenguk cinta
Akhirnya terpiashlah kita entah mengapa
Kunanti dirimu kasih, selama hatiku pergi...

Sampai bilakah kita begini, terasing oleh mata dan hati
Hanyalah airmata yang menemaniku
Semburangnya engkau menyambar cinta
Tinggalkan diriku tidak berdaya
Memasrah aku di dalam janji mesra
Kau pergi tanpa alasan, hilang tanpa kepastian...

Dan aku kini semakin mengerti
Kasihmu hiasan di jual-beli
Rela di kata atau dimiliki
Cintamu itu sisa-sisa terbuang tiada harga...

Bebaskan aku dalam penjaramu
Yang pahit tanpa titisan madu
Bebaskan aku di dalam hasratmu
Rela berkubur cinta...
Labels: Lirik Lagu, Sonia

Thanks for reading Sonia – Cintamu Hiasan Cuma. Please share...!

0 Comment for "Sonia – Cintamu Hiasan Cuma"

Back To Top